سوالات متداول
آیا امکان ویرایش اطلاعات من وجود دارد؟
بله. پس از ورود به حساب کاربری خود از قسمت "حساب کاربری من" نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام نمایید.
آیا فقط در ساعات کاری سوپرمن میتوانم سفارش ثبت نمایم؟
برای ثبت سفارش هیچ محدودیت زمانی وجود ندارد ولی تحویل سفارشات از 9 صبح الی 20 انجام میگیرد.
میزان خرید برای ارسال رایگان چقدر است؟
در شهر اصفهان خرید بالای 100 هزار تومان رایگان است.
چند ساعت بعد از ثبت سفارش اجناس ارسال می گردد؟
سفارشات نهایتا 3 ساعت بعد از ثبت سفارش تحویل می گردد.
با کدامیک از کارت های بانکی میتوان پرداخت را انجام دهیم؟
با کلیه کارت های عضو شتاب میتوانید از دو طریق پرداخت آنلاین و پرداخت در محل (بوسیله دستگاه کارت خوان یا وجه نقد) نسبت به تسویه حساب خود اقدام نمایید.
بعد از پرداخت اینترنتی وجه از حساب من کسر گردید ولی تراکنش ناموفق بود؟
در هنگام اخلال در شبکه بانکی ممکن است با این مشکل مواجه شوید که در این حالت بصورت خودکار وجه به حساب شما باز میگردد.چنانچه در مدت 72 ساعت بازگشت وجه انجام نپذیرد میتوانید از طریق بانک عامل پرداخت اینترنتی موضوع را پیگیری نمایید.
آیا می توانم سفارشم را تغییر بدهم یا آن را لغو کنم؟
تا قبل از ثبت نهایی سفارش شما میتوانید محصولاتی را به سبد خرید اضافه یا کم کنید. بعد از تایید نهایی فقط از طریق تماس با پشتیبانی سوپرمن میتوانید این موضوع را پیگیری نمایید.
آیا میتوانم تلفنی سفارشم را ثبت کنم؟
خیر. ثبت سفارش فقط از طریق سایت و یا اپلیکیشن موبایل امکان پذیر است.
امکان تحویل اجناس به صورت حضوری در سوپرمن وجود دارد؟
خیر. سوپرمن یک سوپرمارکت اینترنتی با هدف کاهش ترددهای درون شهری است لذا سفارشات فقط در محل مشتریان عزیز تحویل داده می شود.